Monday 13 August 2012

About Anas

Semakin lama aq nih semakin malas, dan seterus, dan seterus, dan seterusnya,
agak2nya bila lah nak rajin, hahahhaa

ok, hari nih aq nak perkenalkan diri aq(kalau x tau lagi)

Nama penuh saya Mohammad Anas Arif bin Zainon
Berasal dari Kodiang, Kedah
Anak kedua dari tiga adik beradik
Adik saya(tidak sempat diberi nama) meninggal dunia selepas beberapa bulan saya dilahirkan
Mempunyai seorang abang(aq benci dia) yang kini belajar di Politeknik Syed Shirajudin(typo?)
Namanya Mohammad Afiq Alif bin Zainon, 19 tahun...
Ibu bapa saya orangnya baik2 ja(of course lah!)
Ibu bernama Norma binti Bakar(umur berapa eh?)
Papa pulak nama Zainon bin Mohd Noor(hensem wooo)
mak orang Perlis(Arau lebih tepat lagi)
papa orang sini

Hobi saya suka tengok ANIME !!
Malaslah nak citer banyak2
aq kan pemalas...

No comments:

Post a Comment